Re: program do kopiwania dyskow

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 May 2004 - 12:10:44 MET DST

Użytkownik <akote@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:64e2.0000017f.40b71e65@newsgate.onet.pl
> czesc
>
> Czy moze znacie / mozecie polecic jakies programy do kopiowania
> obarazow dysku? Interesuje mnie cos takiego jak ghost, tylko tansze
> badz darmowe.

Do kopiowania *obrazów* dysku, czy do kopiowania dysków? Bo jeśli to
drugie, to wystarczy ci darmowy Ranish Partion Manager i jego polecenie
"Duplicate entire disk".

> Ewentualnie znacie moze jakies narzedzie ktorym mozna wykonac obraz
> dysku pod Windowsem?

BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com - masz i Ghosta,
i Partition Magic w jednym. Nio, niemal ;-). Za darmo jest np. SavePart
http://www.partition-saving.com/.

/odpowiadając zmień px na pl/