schowek Windows nie dziala

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_NOSPAMicenter.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 11:23:20 MET DST

Witam
korzystam z Windowsa XP pro pl/sp1 i mam nastepujacy problem, od wczoraj nie
dziala mi schowek systemowy a konkretnie nie moge wkleic tego, co
skopiowalem. Nie mam pojecia co moze byc nie tak, wirusa raczej wykluczam,
bo w tle chodzi caly czas Panda Antivirus Titanium z najnowszymi bazami
wirusow. Nie pamietam tez abym jakos diametralnie zmienial konfiguracje
systemu, pracuje na jednym zestawie oprogramowania od dobrych kilku
miesiecy. Pomozcie bardzo was o to prosze bo mnie juz szlak trafia. Co moze
byc nie tak ?

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek