Re: Win NT i dwie karty sieciowe

Autor: Wu <raduga_at_interia.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 11:05:58 MET DST

> Nie wiem. Generalnie nigdy nie mialem takich problemow podczas
> instalacji dwoch kart w jednym systemie.
> Powinno pojsc bez problemu, sprobuj moze z innymi sterownikami?

dzieją się dziwne rzeczy, przy jednej karcie połączenie z internetem
działa. Jeśli tylko dołożę drugą kartę, otoczenie sieciowe przestaje działać
a połączenie do internetu nie działa. Oczywiście TCP/IP jest odpowiednio
skonfigurowane. Internet jest podłączony w puli 192.168.120.X
natomiast druga karta ma działać w puli 192.168.0.X.