"ścieżka sieciowa nie została znaleziona"

Autor: polo04 <polo04_at_wp.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 09:46:48 MET DST

Witam.

Mam problem z dołączeniem stacji roboczej z systemem win2000prof do domeny
znajdującej sie na serwerze win2000 (SBS). Przy próbie dołączenia: 1) sys
znajduje domenę 2) wpisuję administratora i hasło 3) po paru sekundach mam
"ścieżka sieciowa nie została znaleziona".
Oba komputery są w jednej sieci. Bez problemu z tej stacji roboczej wchodzę
na udostępnione katalogi serwera. Stacja robocza została ograna od nowa
systemem, nawet podmieniłem kartę sieciową. Nic nie pomogło.
Proszę o pomoc.

polo04