Problem -XP- nie dziala wma, realaudio i muzyka w flash

Autor: luca <wisiorWYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 20:51:05 MET DST

Witam.
Od pewnego czasu pojawil mi sie taki problem.
Przestal mi dzialac realaudio (streaming i odtw. *.rm), odtw. plików *.wma i
nie dziala także muzyka z filmików flash'a. Reszta (mp3, cd, Win. media
player i radia w winampie) działają normalnie. Grzebałem, szukałem codec'ow,
na grupach, w necie i dalej nie mam zielonego pojęcia co sie stało.

Czy ktoś z was miał może podobną sytuację? Ewentualnie jakis pomysł jak na
to zaradzić.

Jeśli NTG, to proszę o wskazanie dobrej grupy.

Pozdrawiam,
luca