2 sieciówki w 1 kompie

Autor: Jacek DVD <pirat10iny_at_op.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 20:32:03 MET DST

Ludzie powiedzcie jak przyspieszyc net mając dwie lub wiecej kart sieciowych
majac tez MAC kart. Dokladnie chodzi mi o to ze: jestem w sieci LAN w ktorej
kazdy komp ma dostep do netu gdy server rozpozna adres MAC na karcie
sieciowej, mam tez druga karte i dzialajacy MAC (zmienilem go na drugej
karcie). Wszystko jest ok ale... i tu zaczynaja sie schody mam siec 10Mb , HUB
do rozdzielenia sygnału i kable. Nic sie nie dzieje predkosc jest taka sama ja
byla. Mam WinXP Pro i w menadżerze zadań sprawdzalem jak chodzi siec i nic raz
chodzi jedna karta a raz druga prędkosci sie nie sumóją. Mostkowalem
połączenia (karty) i tez nic. Moze potrzebny jest do tego jakis program a moze
poprostu jakis wpis. Mysle zw wyjasnilem juz wszystko o co mi chodzi.
POMOCY
Dzięki