dziwne zachowanie linków na stronach ie6.0

Autor: tz <tozimWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 19:01:04 MET DST

mam dziwny problem na niektórych stronach np:onet.pl niektóre z elementów
(linki podkreslone) zanikają tzn fizycznie nie widac napisu czasem po
podswietleniu jest widoczny czasem nie, wogóle kaszana na innych stronach
problem nie wystepuje np niusy.onet.pl jest ok wyczysciłem activX wszystkie
pliki z temporary i.f. cookie ale naprawde nie wiem sprawdziałem na wirusy ad-
ware i inne dziwne rzeczy

ktos ma jakis pomysł??