Re: licencja Windows 2000 - 98

Autor: Wu <raduga_at_interia.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 17:22:58 MET DST

> Czy posiadając licencję na windows 2000 mogę legalnie zainstalować,
> zamiast tej wersji, windows 98?

Można stosować. Obowiązuje jednak zasada, że jeśli licencja jest na Win2000
WS, to instalowany system nie może być serwer. Ale jeśli chcesz zamiast
Win2000 zainstalować Win98, to można instalować bez problemu. Dodatkowym
wymogiem jest posiadanie oficjalnej płytki z systemem - można zamówić w MS.

W firmie zastosowaliśmy właśnie taki manewr a wiadomości czerpałem z opasłej
broszury zawierającej licencję. Teraz na tych samych zasadach chcemy
zastosować WinNT.

pozdrawiam