Re: Pytanie o robala worm blasterf?

Autor: Fatboy <fatboyNo-spam_at_90minut.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 17:01:35 MET DST

On 26 May 2004 20:47:54 +0200, "andrzej" <pikolo1978@poczta.onet.pl>
wrote:

>W sieci mam zainfekowany 3komputery (z win2000prof). w/w robalem. Pytanie czy
>można i wystarczy sformatować dysk i po zainstalowaniu systemu iściągnięciu
>łatek ze strony mikrosoftu. Czytałem porady na stronie www.w2k.pl wszystkich
>nie mogę zastosować, dlatego pzrymierzam się do formatu i łatek. Moje pytanie
>brzmi czy w/w środki wystarczą? Czy tzreba coś je4szcze zrobić aby się pozbyć.

z tego co sie orientuje, to ten wir wykorzystuje dziury w RPC przede
wszystkim nalezy zainstalowac KB824146-x86-PLK , i w ogole byc na
biezaco z najnowszymi latkami, bo przeciez nie sa wydawane zeby byc.
nastepnie zaopatrzyc sie w programik od Symanteca -> FixBlast.exe i
przeskanowac kompa, nastepnie postawic sciane i jakiegos antywira, tu
juz wybor dowolny

* Pozdrawiam,
* Fat
* [ GG: 1121560 ] [http://cyberball.fans.pl/cm]