"jednostronna" siec w WinXP

Autor: KK <k_konopacki.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 11:15:44 MET DST

Witam

Mam następujący problem z kartą sieciową.

Kilka dni temu, poskładałem wujkowi komputer, zainstalowałem WinXP HE.
Podłączyłem do sieci - wszystko "hulało".
U wujka, wczoraj podłączyli internet - no i nie działa. Kable są OK, bo z
laptopa działa. Z komputera wujka, natomiast tylko wychodzą pakiety - nic nie
odbiera. Pingi lokalnie chodzą.

Karta sieciowa (zintegrowana z płytą ECS KT600), jeszcze tydzień temu u mnie
działała.

Sprawdzałem konfiguracje, usługi itp. Zero pomysłów. MOże to jakiś trojan czy
wirus?

Proszę o rady, za które z góry bardzo dziękuję.

--
Pozdrawiam - Krzysztof K. (KK)