Rezerwacja pasma dla aplikacji

Autor: Mariusz Dejneka <mdejneka_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 08:47:34 MET DST

Witam!

W jaki sposób w Windows 2000 Server udostępniającym internet przez NAT dla
innych komputerów mogę zarezerwowac określone pasmo na potrzeby aplikacji
(Skype) uruchamianej ze stacji roboczej? Skype jest zainstalowany w sieci na
kilku komputerach (Windows 98 i Window 2000 Professional). Chodzi mi o
sytuację, w której każdy użytkownik ma indywidualnie zarezerwowane pasmo.
Jeżeli jest to niemożliwe to chciałbym zarezerwować pasmo dla tej aplikacji
ogółem do podziału dla wszystkich uzytkowników. Czy ktoś z Was zetknął się z
tym problemem i wie jak to rozwiązać?

Pozdrawiam:
Mariusz Dejneka
mdejneka@poczta.onet.pl