Wolne wysyłanie Emaili XP

Autor: Bob <bogdansz_at__spamspad_silesianet.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 23:28:18 MET DST

Witam,
Mam następujący problem. Jest połączenie z internetem przez siec LAN,
z DSLem. WQszystko chodzi cacy poza wysyłaniem emaili z załącznikami
:-(. Pobieranie idzie sprawnie i szybko, wysyłka np emaila z 1,5 MB
załącznikiem to jest rzędu 3 godziny!!! :-o. Co może być nie tak??
Odbywa się to na zasadzie - wysyłka czegoś - długo, długo nic, wysyłka
-długo długo nic itd Przekopałem Google, ale nic nie znalazłem. Czy
ktoś zna rozwiązanie tego problemu?? System to WIN XP, program
pocztowy to The BAT, Hardware: Barton 2500@3200, Abit NF-7SL 512 RAM

Pozdrowienia
Bogdan