blokada polecenia wklej? win2000

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 22:48:41 MET DST

Takie pytanko w pracy mam win2000 i od pewnego czasu niemoge uzywac
polecenia wklej (tzn po poleceniu kopiuj (czego kolwiek) nie podświetla się
polecenie wklej) skróty klawiszowe nie działają przeciąganie też niczym
nieskutkuje. objawy te wystepują tylko pod win. W bazie do której wprowadzm
dane wszystko ok. Próbowałem na 3 komputerach na 2 zaobserwowałem takie
zjawisko.
Czyżby administrator ograniczył mi jakiś dostep - możliwe jest coś takiego?
Jeżeli nie(lub tak) jak rozwiązac ten mały problem. (Uprawnień
administratora, ani jego hasła :-) nieposiadam)