Re: Troszke OT. Partycje

Autor: Rafal <nie_podaje_at_costam.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 17:52:09 MET DST

news:d283c14639d3d33d78866094ad012ef9@kwinto.2com.pl...
> Użyj bezpieczniejszego BootIt Next Generation
> http://www.terabyteunlimited.com, Usuń nim partycję D (dane sobie gdzieś
> przegraj) i powiększ partycję C. Łączenie partycji jest dość
> niebezpieczną operacją, nikomu jej nie polecę.

Albo użyj Partition Magic - potrafi bez straty danych m.in. łączyć partycje.
Sam to robiłem już kilka razy, ale uwaga: czasem z niewiadomych przyczyn się
program wysypie (kumplowi się wysypał, dane później jednak mógł normalnie
sobie gdzieś skopiować, przy czym nie wiem, czy on przypadkiem sam czegoś
nie popsuł). Mnie osobiście chodził bez problemu.

Pozdr.

--
Rafał