Re: Windows 2003, WinUpdate

Autor: Jarek Szpin_at_k <Szpin_at_k>
Data: Wed 26 May 2004 - 16:08:23 MET DST

Dnia 5/26/2004 11:13 AM, posądzany o bicie piany użytkownik Michal
Kawecki napisał nie wiadomo czemu:

> ms-news.pl.windows2003
> Ale z piratem nikt ani tu, ani tam rozmawiać nie będzie.
> Czy to jest naprawdę taki problem ściągnąć i zainstalować w pełni
> legalny, 180-dniowy trial ???

Dla niektórych jak widzimy jest, szczególnie, że trza jeszcze wiedzieć skąd.
BTW. Zastanawia mnie, kto wreszcie zrobi porządek z tym piratami z
polskiego USENET'u ?
Zastanawialiście się choć raz nad tym, ile lam pisze takie "zachęty" na
grupach ?
Może znany większości grupowiczów i specjalistów Microsoft "KK" powinien
się z nich wziąść ?
Prokuratura już dawno nie skutkuje tak jak skuteczne donosy gdzie trzeba
... są przecież i inne metody... ://

Osobiście nie komentuje postu zaczynającego ten wątek. Przyznam, że z
przerażeniem patrzę, jak coraz to mocniej zapada się idea USENET'u w
Polsce ... Kiedyś to były czasy ....

--
<<<:[CCNP-RIPE][e-mail@ROT13:]>>>