problem z ftp

Autor: piotr <piotr2_.s_at_wp.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 21:00:52 MET DST

witam,

mam taki problem z ftp (ftp z IIS Windows 2000) nie moge sie z nim polaczyc
(tzn. moge ale pojawia sia blad 500 (invalid port command), ale tylko z
niektorych sieci i probowalem tez w trybie passive i tez to samo, z innych
sieci moge sie polaczyc podejrzewam ze tych bez firewalla.

FTP ma adres sieci lolalnej i jest zrobione przekierowanie na firewallu,
wydaje mi sie ze nie dziala mi on jak w sieci z ktorej sie lacze jest
firewall, czy ktos moze mi pomoc, moze jakis link do dokumetu opisujacy jak
to rozwiazac, chetnie podam wiecej info jesli potrzeba

pozdrawiam