Re: HELP - jak przeinstalować TCP/IP w NT4.0?

Autor: petec <petec_at_ANTIklub.SPAMchip.pl.INVALID>
Data: Tue 25 May 2004 - 19:24:49 MET DST

Użytkownik Tomasz Onyszko napisał:
> Moze na poczatek napisz z czym problem bo reinstall czegos moze nie
> pomoc a zaszkodzic - reinstall TCP/IP - oprocz usuniecia protokolu
> mozesz jeszcze powycinac informacje o driverach i kartach z rejestru -
> jest artykul KB o tym dla WIndows 2000 - dla NT nie znam niestety
>

> ale napisz w czym jest rzecz

problem jest w tym ze mam cos nie tak z protokolem TCP/IP, przy probie
zainstalowania pojawia sie jakis komunikat o dostawcach nazw i o jakichs
uslugach w rejestrze i nic z tego nie wychodzi.
Systemu nie moge przeinstalowywac bo jest to stacja robocza powszechnego
uzytku w duzej korporacji, ja sie nia opiekuje i nie moge ryzykowac jej
unieruchomienia za wzgledu na dane znajdujace sie na niej. Z kolei przez
brak sieci musze odbierac kierowana do mnie poczte na innej stacji i
przenosic na CD-RW na moją co jest dosc uciazliwe, nie moge tez
korzystac z sieciowych drukarek i dysków na serwerze.

pozdr,