Re: Win 2000 prof + W98SE problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 25 May 2004 - 18:36:20 MET DST

Użytkownik "pocisk" <pociskacz@op.pl> napisał w wiadomości
news:c8vjqb$857$1@news.onet.pl
> Witam
>
> Czy idzie jakos naprawic moj blad :(
>
> Mam zainstalowany na C w2000prof w zwiazku z tym ze bardzo wazny dla
> mnie program nie dziala pod w2000 na d zainstalowalem w98se
>
> (nie moglem zrobic formatu c i zainstalowac poprawnie najpierw w98 na
> c a pozniej w2000 na d)
>
> Teraz uruchamia mi sie tylko w98 :(
>
> Co mam zrobic zeby przy uruchomieniu kompa byla mozliwosc wyboru
> systemu

Najprościej będzie uruchomić ręczną naprawę systemu W2k z płytki
instalacyjnej.

Jeżeli partycja C jest na NTFS, to można też ustawić ją jako aktywną
fdiskiem i już spod działającego W2k pobawić się programikiem Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm.

Przeczytaj ponadto:
238359 - Różnice między funkcją Naprawa ręczna i Naprawa szybka w
systemie Windows 2000
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;PL238359

http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.11/klub_bootem.htm

/odpowiadając zmień px na pl/