Re: Instalacja XP - ntldr

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 25 May 2004 - 17:26:36 MET DST

Użytkownik "Grześ Mielcarek" <mielcarek@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c8qqb8$tgo$1@195.85.209.242
> Witam wszystkich!
>
> Mam następujący problem. Podczas instalacji XP pro na dysku Barracuda
> 7.200 120 GB.
> (podzielona na 3 partycje FAT32 po 40 GB, pierwsza aktywna pozostałe
> to logiczne na part. rozszerzonej)
> Windows restartuje się w pewnym momencie. Niestety po restarcie nie
> może załadować pliku
> ntldr mimo że ten znajduje się na partycji C:/ rzeczonego dysku (ust.
> jako primary master)
> Ponadto Partition magic 7.0 widzi błąd 108 w tablicy partycji,
> natomiast inny winxp po sprawdzeniu
> [...]

Trudno mi z daleka ocenić, co się popsuło w tabeli partycji. Uruchom
program BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com i
popatrz, czy nie sygnalizuje jakichś błędów, jeśli tak to zrób kopię MBR
(opcja Backup) i pozwól mu na poprawki. A jeżeli możesz sobie pozwolić
na wycięcie partycji, to wyzeruj po prostu pierwszą ścieżkę dysku
programikiem MBRWork (dział freeware) i spartycjonuj go od nowa. BootIt
może działać z dyskietki, bez instalacji na hdd.

P.S. Nie zakładałeś czasem tych partycji pod Linuksem ? ;-)

/odpowiadając zmień px na pl/