problem z network boot disk spod dosa

Autor: Marek Lubiński <maro_at_data.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 13:01:18 MET DST

Witam,

Mam taki oto problem. Wygenerowałem sobie dyskietkę startową z siecią
pod DOSem, która po uruchomieniu mapuje zasób na serwerze W2K Adv Serv.
 Startuję z niej większość z 50 komputerów o identycznej konfiguracji
i wszystko działa pięknie. Poza tym w pliku autoexec.bat na dyskietce
mam również (zaremowane) ustawienia do innego komputera (nie serwera)
w grupie roboczej. no i większość komputerów łączy się zarówno do tego
w2k adv serv jak i do tej stacji roboczej bez problemu. Natomiast
niektóre stacje działają tak, że łączą się albo tylko do stacji
roboczej, a przy próbie zamapowania udziału na serwerze wyskakuje błąd
"Error 53 The computer name specified in the network path cannot be
located".
Natomiast niektóre w ogóle nie mapują żadnych zasobów (nawet na tej
stacji roboczej). Dodam że w katalogu głównym na dysku A w pliku
lmhosts znajduje się wpis: adresIP Nazwa_serwera. Nie mam już sił :-(
Jakieś sugestie?
POzdrawiam

Marek