Re: Tablica FAT32 w XP

Autor: leon124 <leon124_at_go2.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 11:11:39 MET DST

A może norton disk doktor z nortona utilitesa 2004. Startujesz z dyskietki
czy płyty startowej win98, potem uruchamiasz smartdrv'a a następnie ndd.exe.
Naprawia wszystkie błędy (zagubione klastry itp.) skanujesz dysk dopuki nie
wyświetli Ci ze masz wszystko OK. Prostszy sposób to oczywiście podpięcie
dysku do kogoś co ma zainstalowanego win98 i nortona utilitesa. Wtedy tylko
skanujesz dyski nortonem disk doktorem i po problemie.

Użytkownik "Grześ Mielcarek" <mielcarek(usun_nawias)@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:c8v0ft$28g$1@195.85.209.242...