Re: HP ML330 G2

Autor: TomekS <t.smolarek_at_distriland.com.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 07:39:49 MET DST

> Adapteca, adapteca. Tylko nalepka koszerna.

OK, nie zaprzeczę, być może ;-) Chociaż zgłasza się też bez zająknięcia, że
on adaptec jest

> Mnie sie nigdy nie wysypalo, ale tez nie postawilbym na tym nic waznego.

Sorry za dociekliwość - czy _tylko_ dlatego że to Windows, czy też masz
jakieś traumatyczne doświadczenia z tego typu konstrukcją...? Pytam, bo w
sumie też za bardzo nie wierzę w taki mirror, szczególnie w wydaniu
polskiego tłumacza, a jakoś poprawić bezpieczeństwo tego serwera muszę.

TomekS