Re: Kopia dysku z XP - no bujda na resorach

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 16:50:27 MET DST

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:c8st02$m9g$1@opal.futuro.pl...

> Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości

> na ten sam, :(
>
> a probowales zrobic obraz i dopiero z obrazu na dysk?
> czy tylko kopie bezposrednio z dysku na dysk?

Tak, po przygotowaniu WinXP do zrobienia klona w/g stronki:
http://xp.freshsite.pl/art/klonowanie_windows.html

Uruchamiam z dyskietki Ghosta 2003 i robię plik image na drugi dysk. Potem
wsadzam dysk docelowy i przywracam z tego dysku image oryginalnego dysku.
Nie działa tak samo jak kopiowanie po prostu plików jak tam pisze. Ten sam
efekt ;-(

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.