Re: Kopia dysku z XP - no bujda na resorach

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 14:29:00 MET DST

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8@op.pl> napisał w wiadomości
news:c8soue$d9f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ależ napisałem że ghostem robiłem. ghost 2003 rev 789. Dyskietka botująca
> zrobiona przez instalkę Ghosta.

z tego co rozumiem to ci sie nie udalo, a to oznacza ze cos zle robiles

mam ghosta z poprzedniej wersji n.s.w. i juz wielokrotnie robilem obraz
dysku z xp i ostatnio z 2003 serwer, nie ma najmniejszego problemu wszystko
chula az milo i zajmuje okolo 5 minut, nigdy nie robilem zadnych dyskietek
startowych ani nic w ttym stylu mam stara dyskietke startowa z w98

jedyny problem powstaje przy zamianie xp na 2003 server i odwrotnie
(oczywiscie poprzez obraz) ale da sie to obejsc formatujac dysk z
instalatora jednego lub drugiego windowsa aktualnie ghost'owanego :)