Problem z instalacją DirectX pod Win NT 4.0 Workstation

Autor: Jacek <flood_at_wp.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 12:36:01 MET DST

Kiedyś nie miałem problemów z instalacją DirectX 8.0. W tej chwili pojawiają
się nic nie wyjaśniające komunikaty.
Z logu instalacji wynika że nie pasuje mu wersja Windowsa. Byłoby to jeszcze
zrozumiałe gdyby nie to że kiedyś instalacja się udawała. Jaka była ostatnia
wersja DirectX która się instalowała pod NT ? Na stronce MS jest tego full.
Próbowałem 8.0 (pol ) oraz 8.1, 8.1b przy czym dwie ostatnie chyba
faktycznie się nie instalują na NT. Wydaje mi się że coś jest nie tak z
samym systemem...

Pozdrawiam