HP ML330 G2

Autor: TomekS <t.smolarek_at_distriland.com.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 12:12:02 MET DST

Witam
Nie bardzo mogę znaleźć odpowiedniejszą grupę dla mojego pytania. Chodzi o
serwerek jak w temacie i kontroler, który przedstawia się jako "64bit Dual
Wide Ultra3". Czy może ktoś miał do czynienia z takim sprzętem i orientuje
się czy da się na tym zrobić mirroring - i jak? Chodzi oczywiście o mirror
na poziomie kontrolera, a nie systemu operacyjnego.

pozdrawiam

--
TomekS