Re: Znikajace pliki z podstawowych partycji

Autor: Black Fox <oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13>
Data: Fri 21 May 2004 - 15:31:46 MET DST

Agent Orange wrote:

> ja też mam dziwną sytuację z Mandrake 9 i 10 vs WinXP Prof. na jednym
> dysku, różne partycje - okazało się, że Mandrake (instalowany po XP)
> nadpisał sobie, albo inaczej: źle stworzył swoją partycję - czytałem
> na usenecie, że jeżeli chodzi o Mandrake jest to notoryczna sytuacja.

IMO dopuściłeś się /sporego/ błędu jakim było pójście na łatwiznę i
pozwolenie instalatorowi na zabawę partycjami. Większą kontrolę nad
procesem (i większą dokładność) osiągnąłbyś dzieląc to samodzielnie i
instalatorowi wskazując jedynie punkt montowania. Założę się, że wtedy
żadnych problemów byś nie uświadczył. ;-)

> Próbowałem naprawiać partycje, ale nie chcę zbytnio ryzykować... do
> następnej instalki - tym razem wybiorę innego linuksa. Powodzenia.

Niezależnie od wyboru systemu osobiście polecam jednak to co powyżej. :-)

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--