Re: Spowalnianie pracy Windows XP Pro

Autor: Mic Mac <michzat_at_poczta.fm>
Data: Sun 23 May 2004 - 23:31:22 MET DST

> Spróbuj wyłączyć antywirusa - u mnie czasem Kaspersky tak przycina, ale
się
> przyzwyczaiłem. :)

Wyłączyłem i bez zmian, najdziwniejsze jest zachowanie ikon na pulpicie przy
ich przenoszeniu odbywa sie to skokowo (!!!). Zaczynałem podejrzewać jakieś
uszkodzenie karty graf. ale 3d mark chodzi bez stresu.
Zainstalowałem nowe stery od grafy i płyty, niestety też bez zmian. W tle
żadne aplikacje nie wykazują dużego użycia proca. Plik stronicowania
ustawiony na 1GB.
Pomocy !!!

Pozdrawiam
Mic Mac