Re: Długie uruchamianie Win XP - mks vir

Autor: Rafal <nie_podaje_at_costam.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 22:27:41 MET DST

> Bez wątpienia, ale na Win98SE ten proces przebiega dużo szybciej, a w XP
> jest nienaturalnie długi.

To możesz dla testów wyłączyć antywirusa, po czym sprawdzić. Powinno hulać.
Jeśli nie, to wina czegoś innego.

Teoretycznie w XP POWINNO być dłużej, jako że jest to system bardziej
rozbudowany, więcej zawiera w sobie składników.

Ale u mnie też zanim mi się system uruchomi, to mogę spokojnie wypić
herbatę. Ja po prostu go hibernuję, a wyłączam tylko raz na czas.

Pozdrawiam.

--
Rafał