w2k server + nat wywala się?

Autor: darek <derek_at_psi-net.pl>
Data: Sun 23 May 2004 - 22:05:31 MET DST

Mam w2k server z dwoma interfejsami sieciowymi. Maszyna ma włączoną usługę
Routing i dostęp zdalny w trybie NAT.
Interfejs LAN to rtl8139, interfejs internetowy to WLAN rtl8180. Jednym
słowem udostępniam bezprzewodowe łącze internetowe dla innego komputera.
Jednak bardzo często gdy włączam interfejs LAN system (ntoskrnl.exe) wywala
się wypisując: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Mam service Pack4Free. Ze sterownikiem do rtl8180 nie miałem większych
problemów -używam tej karty od pół roku.

Czy może mi ktoś doradzić co z tym zrobić?

dzięki