Jaki plik stronicowania?

Autor: KC <celi23_at_interia.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 23:07:49 MET DST

Hej!
Mam 512 MB RAMu (w jednej kosci - PC3200) i Win xp nie wykorzystuje jej
efektywnie. Zwykle około 250
MB jest niewykorzystywana nawet w wymagajacych grach (np. gta3, co prawda
mam jeszcze 128 MB na karcie GF 5600) Plik stronicowania wg. ustawien xp
wynosi min 768 MB, max 1536 MB (wartosc niestandardowa), a windows informuje
ze zalecany powinien wyniesc 766 MB, dopuszczalne minimum to 2 MB(!). Na
codzien wykorzystuje mi 230 MB pliku stronicowania. Jaki układ bedzie
najlepszy? Czy moge zmniejszyc
plik stronicowania, zeby bardziej obciazyc RAM (wydaje mi sie ze powinna
wzrosnac wydajnosc)? A moze jakis super programik do optymalizacji
wykorzystania pamieci RAM (podobno robia wiecej problemu niz korzysci)?
Mam P4 z technologia HT (2800 MHz) moze tez miec jakies znaczenie w
rozwiazaniu problemu.
Dzieki za wszelkie wskazowki.