Prosty wybór karty muzycznej

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 22:17:27 MET DST

Witam!

            Pytanie proste, ale rozwiązania nie znalazłem: jak najprościej
ustawić na domyślną dowolną kartę muzyczną? Mam zainstalowane dwie i
każdorazowe przeklikiwanie się przez "Dżwięki i urządzenia audio -> Audio -
> Urządzenie domyślne -> OK" jest na dłuższą metę niewygodne. Najchętniej
widziałbym prościutką aplikacyjkę/skrypt typu "teraz pierwsza -> OK",
"teraz druga -> OK" lub polecenie systemowe, które można by było wrzucić na
Pulpit lub podpiąć pod skrót klawiaturowy.

Macie może pomysły na realizację takiego rozwiązania?

Pozdrawiam
Artur

--
Medżik DiscoPolo Mejker: