firewalle obciazajace system w 100%, Win XP

Autor: Raf <rx409.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 19:37:27 MET DST

Witam
Mam problem z firewallami. Instalowalem juz 3:
* Sygate Personal Firewall
* Zone Alarm Pro
* Aktualnie Outpost Firewall v 2.1.303.4009(314)
Z kazdym z nich mam dokladnie ten sam problem. Po jakims czasie uzytkowania
wykorzystuja 100% procesora i zajmuja kilkadziesiat MB w pamieci. Internet
wtedy staje i ze wzgledu na obciazenie procesora nie da sie pracowac.
Firewall nie sygnalizuje ataku ani nic podobnego. Trzeba resetowac komputer.
Mam zainstalowane wszelkie poprawki. Mam zainstalowany SQL server ale nie
jest on uzywany chociaz musze go miec w systemie.
Nie wiem co mam zrobic.

Moja konfiguracja:
WinXP, SQL Server 2000, Opera 7.2
Duron 1GHz