dziwna sprawa

Autor: cieply_r <cieply_r_at_interia.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 17:16:43 MET DST

    A mianowicie:
Instaluję sobie program, lub grę i wszystko jest fajnie i nawet działa. Z
tym że to działanie odnosi się do momentu gdy zresetuję komputer (lub
wyłączę - wszystko jedno). Komputer jest ponownie włączony, ja chcę ponownie
uruchomić program, a tu niespodzianka! Pokazuje mi się komunikat, że plik
.exe od tego programu "is not a valid Win32 application."
Pomóżcie proszę
cieply_r