windows 2003

Autor: Leszek S. <mouseman_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 10:47:33 MET DST

Witam!!
Mam duzy problem.
Z powodu duzej awarii systemy win 2003 musze przeinstalowac cały system.
Problemem jest to że licencja jest zamknięta w sejfie do którego mam dostęp
dopiero w poniedziałek. Gdzie windoza zapisuje swój klucz produktu??.
Chyba że ktoś z szanownego grona pomoze mi w naprawie tego systemu.
Nie odpala sie wogule AD. Serwer jest strasznie zaśmiecony (wyskakujące
strony, dialupy itp.).
Błąd podczas uruchamiania systemu dotyczący komunikacji miedzylokacyjnej,
nie odpala sie DNS, AD ogólnie od cholery błądów.
Nadmienie że to nie moja sprawka tylko innego kolesia który woli oglądac
gołe dupy niż pracowac(już nie pracuje ).

Pozdrawiam
Leszek S.