Re: usluga active direcotry i uzytkownicy

Autor: Luke <ktaki_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 08:54:52 MET DST

Witaj,

Widzisz w tym wlasnie mam problem.

> to uzytkownik pracujacy na koncie lokalnego administratora na stacji i
> tak nie ma dostepu do tych plikow na kontrolerze domeny bo nie ma takich
> urpawnien

Wobec tego jakie prawa mam dac na katalog domowy i profile uzytkownika zeby
user nie mial tych uprawnien przechodzac w otoczeniu sieciowym, a zeby mial
uprawnienia do wykorzystywania konta w kontrolerze domen?

> - zeby dostac sie do pliku na kontrolerze bedzie musial podac
> nazwe usera i haslo

No wlasnie, musi podac haslo i login. W moim przypadku wystarczy podac login
i haslo konta domenowego w otoczeniu sieciowym. User moze podejrzec swoj
katalog domowy, kopiowac lokalnie itp.

> chyba ze prawa sa takie ze jednak ma dostep albo login i haslo admina
> lokalnego jest takie jak login i haslo admina w domenie

Wiec jak zmienic te prawa?

Pozdrawiam,

Luke