Re: msconfig regedit [OT]

Autor: Piotr Lipski <xpil_at_nie.interia.spamuj.bo.pl.w.ryj>
Data: Fri 21 May 2004 - 08:06:06 MET DST

Użytkownik "Gathor" <Benedykt130@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c8ionr$h9h$1@news.onet.pl...

> Nie chce mi sie z Toba gadać

Z dyskutowaniem na grupach poświęconych zagadnieniom IT jest trochę tak jak
z samymi komputerami: dostajesz odpowiedź na pytanie, które zadałeś, a nie
na pytanie, które WYDAJE CI się, że zadałeś. Be more precise => będzie mniej
trollowania a więcej konkretów.

Napisałeś (cytuję) :"[...] po wpisaniu w uruchom komendy [...] msconfig
pojawia mi sie okno ale tylko na chwile [...]"
U mnie (i probably u większości użytkowników W2K) po wpisaniu komendy
'msconfig' okno pojawia się nie 'na chwilę' tylko aż do czasu wyklikania
mesydżu o błędzie. Równie dobrze możesz tam wpisać 'dupa' albo 'sratytaty' -
efekt będzie ten sam. Komendy NIE MA, koniec, kropka. A Ty się teraz
zaperzasz i zamiast Mądrze to się robi Śmisznie :)

--
PL