Re: [ot] OE Backup

Autor: Rafał <fsdfd_at_wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 15:22:05 MET DST

> Outlook

> Przeciez windows posiada narzedzie do przenoszenia na inny komputer.

Wiem, że Win Xp ma coś takiego, ale nie W2k. Chodzi mi o soft, którym
mógłbym w kafejce zgrać całą pocztę (łącznie z grupami takimi jak ta :)) i
przenieść ją do domu.

Teraz pocztę przenoszę w taki sposób:
1. W kafejce wgrywam do rejestru pliczek reg, który ładuje mi dlucz:
[HKEY_CURRENT_USER\Identities\cośtam] - w ten sposób nan załatwioną sprawę
szybkiego skonfigurowania outlooka.
2. Przegrywam z folderu przechowywania plik "skrzynka odbiorcza.dbx" i
przenoszę go na swój komp w domu
3. kasuję w OE swoją tożsamość.

niestety w ten sposób grupy dyskusyjne się nie przenoszą :(