Re: usluga active direcotry i uzytkownicy

Autor: Luke <ktaki_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 13:34:02 MET DST

[...]
> Sorki ale twoje wyamgania co do konfiguracji najelpiej okresla chyba
> stwirdzenie "chcialabym ale sie boje"

Ja bym stwierdzil, 'chcialbym ale nie wiem jak'

> Odebrac im uprawnien nie odbierzesz

Nie odbiiore bo loguja sie na loklane konta adminstratora.

> ale na poziomie Domeny mozesz nalozyc OU
> i ukryc im otoczenie sieciowe z explorera itp

Tego nie rozumiem. Jesli loguja sie do domeny to moge im poucinac rozne
rzeczy tak aby uniemozliwic uzywanie sieci. Mi jednak chodzi o przypadek gdy
loguja sie na lokalne konta administratora (odpada wiec kontrola po stronie
stacji klienckiej) i moga przez otoczenie sieciowe wejsc do swoich
katalogow, ktore sa standardowo udostepniane w ich konfiguracji uzytkownika
mobilnego.

Pozdrawiam i czekam na szybkie re

Luke