Re: jak to zrobić?

Autor: Jarek Szpin_at_k <Szpin_at_k>
Data: Thu 20 May 2004 - 10:16:23 MET DST

Dnia 5/20/2004 10:01 AM, posądzany o bicie piany użytkownik Krzysiek
Kwiatek napisał nie wiadomo czemu:
> Witam!!
>
> Mam banalne pytanie (dla wiekszosci z Was pewnie banalne), ale nadchodzi
> moment że każdy chce to zrobic sam, a wiec tak:
> * mam xp pro,dysk podzielony na 3 partycje C D E, chciałbym sformatować dysk
> C, wywalajac XP, zainstalować win 98 i czy:
> 1. moge sformatować tylko partycje C nie naruszajac zawartości D iE? czy może
> lepiej sformatować wszystko?

Pod Win98 nie będziesz widział systemu plików jaki masz na D i R bo to
NTFS a nie FAT, jakiego będzie używał Twój nowy system W98. Także czeka
Cię REFORMAT wszystkich partycji kolego .... tzn. D i E jeśli chcesz
widzieć z nowego W98 które będziesz miał na (C:) - musisz także
sformatować i to FAT32 ... bo pod XP masz te partycje rozumiem
sformatowane na NTFS, prawda? czy może masz je już na FAT32 ?

> "Nie ma głupich pytań, bywają niemądre odpowiedzie"

Zgadzam się w zupełności. Na grupach trzeeeeeeba to non-stop powtarzać ...

--
<<<:[CCNP-RIPE][e-mail@ROT13:]>>>