Jak naprawić MBR ? - odzyskać dane z dysku

Autor: Sharpie <sharpie_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 10:49:18 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.
Mam dość poważny problem.
Miałem zainstalowany Windows XP Home Edition na laptopie (nie można z
niego wyjmować dysku !!!)
Niestety coś się skiepściło i przestał wstawać system.
Przy kombinowaniu usunąłem partycję :-( a strasznie zależy mi na danych.
Znalazłem sofcik Active@Undelete który przywrócił mi partycję i dane
lecz nie ma MBR (Master Boot Record).
W jaki sposób mozna sobie z tym poradzić ?
Próbowałem zwykłego fdisk /mbr ale niestety nie pomaga.
Próbowałem pod linuxem zrzucić sobie zawartość tego dysku jednak nie
można go podmontować bo system nie widzi dysku.
Może zna ktoś jakiś sofcik który by mi w tym pomógł ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Sharpie.