Jak przelaczyc profil?

Autor: Lord! <lord_at_NOSPAMw.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 23:52:35 MET DST

Czesc.
Mam zainstalowany Windows XP Pro. Siedze na profilu administratora i mam
jeszcze zalozonego uzytkownika z ograniczeniami.
Czasami chcialbym przelaczyc sie na tego uzytkownika, ale bez wylogowywania
sie z profiluadministratora. W jaki sposob mam to zrobic?
Szukalem takiej opcji, ale nigdzie nie moge jej znalezc. W starcie w
"wyloguj" jest tylko "Wyloguj" i "Anuluj".
Nie bardzo umiecha mi sie za kazdym razem zamykac wszystkie uruchomione
programy i logowanie sie do innego profilu, a potem ponowne logowanie do
admina i uruchamianie wszystkiego od nowa.
Mam nadzieje, ze ktos z uzytkownikow niniejszej grupy syskusyjnej spotkal
sie z takim problemem i zna odpowiedz.
Moze da sie zrobic jakis skrot do przelaczania lub cos innego.
Z gory dziekuje bardzo za odpowiedz i pomoc.

--
Pozdrawiam