"net use" poprzez VPN (linux)

Autor: Pawel <skowron_at_tlen.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 21:09:08 MET DST

Witam

Od jakiegos czasu na dzialajacej konfiguracji wystapil u mnie problem z
polaczeniem sie do zasobow na XP.
Zaczynajac od poczatku:

LAN1 >VPN --- [Internet] --- VPN< LAN2

Do tej pory mapowanie zasobow na komputerze z XP w LAN1 z LAN2 dzialalo bez
zarzutu.
Od jakiegos czasu (dwa moze trzy tygodnie) uzytkownicy z LAN2 zglaszaja
problem z podlaczeniem sie. Jednoczesnie na tych samych loginach uzytkownicy
z LAN1 nie maja najmniejszego problemu. W konfiguracji nie ma domen sa to
tylko komputery z XP Prof.

Komunikat z proby podlaczenia zasobu C$ na koncie z prawami administratora:
c:\>net use q: \\komputer\c$ /user:komputer\admin haslo
polecenie zostalo wykonane pomyslnie
c:\>net use
Nowe połączenia nie zostaną zapamiętane.

Stan Lokalny Zdalny Sieć

---
OK           Q:        \\komputer\c$         Microsoft Windows Network
Wykonywanie polecenia zostało zakończone pomyślnie.
c:\>q:
q:\>dir
 Wolumin w stacji C nie ma etykiety.
 Numer seryjny woluminu: F46E-37E0
 Katalog: Q:\
Nie można odnaleźć pliku.
Niestety problemem jest rowniez to, ze nie moge sprawdzic komputerow w LAN2
(administracja lezy po stronie zglaszajacych problem). Nie mam pomyslu co
moge poprawic w konfiguracji u siebie. Moze ktos juz to kiedys cwiczyl?
Pozdrawiam
Pawel