Szukam systemowego drivera Linotronic 330 spod WinNT4

Autor: latet <latet_at_rr.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 19:22:36 MET DST

Witam,

Nie rozwlekajac się nad problemem, bo to NTG,
napisze tylko, ze bardzo jest mi potrzebny systemowy driver
"drukarki" postscriptowej Linotronic 330 spod WinNT4.
Chce go zainstalwac pod win XP, bo drivery dostarczane
od Win2000 w górę - nieprawidłowo naświetlają polską literę Ź.

Niestety, nie bardzo wiem, jakie dokladnie pliki trzeba podmienic,
ale moze ktoś sie w tym orientuje i cos podpowie.

Prosiłbym ew. kogos, kto ma wolne 5 minut i uzywa NT4,
aby zainstalwał systemowe drivery Linotronic 330, namierzył
ktore pliki sie wtedy pojawily i przelsal mi je na latet@poczta.onet.pl
Byc moze to bedzie tylko jakis 1 pliczek.
Sorry, bo wiem, ze prosz o wiele, ale nie mam innego wyjscia.

Dzieki!

latet