Re: nie dziala klawiatura w NT4.0 sp6

Autor: sh95 <shadow95_at_Wazny.Portal.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 14:21:51 MET DST

> Kopia rejestru powinna leżeć w katalogu \Winnt\Repair. Są to pliki
> skompresowane, trzeba je przywrócić do właściwej postaci poleceniem
> expand. Nas interesuje tylko plik SYSTEM, więc będzie to [expand
> system._ system]. Musisz nim następnie zastąpić uszkodzony plik
> \Winnt\System32\config\SYSTEM (zachowując oryginał).

Super - to pomoglo uruchomic :)

> [...]
> rejestru spod regedt32.exe i poszukaj wyłączonych sterowników w
> _załadowanej_ gałęzi w kluczu \SYSTEM\CurrentControlSet\Services biorąc
> za wzór tę samą gałąź, ale z działającego rejestru. Podstawowe
> sterowniki włącza się zmieniając wartość REG_DWORD Start=4 na Start=1.
> Po naprawie rejestru należy go zwolnić i zapisać zwolniony plik SYSTEM
> na właściwym miejscu, w katalogu \config. Inna sprawa, że z kopią pliku
> SYSTEM możesz normalnie pracować, trzeba tylko przeinstalować parę
> programów dodających własne sterowniki bądź zmieniających ustawienia

Tu pojawil sie maly problem, nie jestem w stanie zaladowac tego uszkodzonego
pluku jako nowa galaz... nie mam pojecia czemu - ale opcja taka jest u mnie
nie dostepna. Pozostaje mi doinstalowac brakujacych driverow na tej
awaryjnej konfiguracji - chyba najprostrza metoda.

> P.S. Mając płytkę instalacyjną W2k albo XP sprawa jest prostsza -
> uruchamiasz z niej Konsolę Odzyskiwania i poleceniami listsvc, disable,
> enable, zmieniasz ustawienia sterowników...

mam od XP - ale cdrom w tym kompie jest jakis archaiczny - i ma problem z
czynaniem plytek. A nie chce mi sie juz cdromow zamieniac....

A i tak dzieki za pomoc :)
Bartek