Re: odpadanie od sieci - win xp

Autor: Małgoś <mkwasnik1_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Tue 18 May 2004 - 14:19:51 MET DST

Jacek wrote:

> a ze tak sie lamersko spytam o co mam uzupelnic i w jakim celu
> jacek

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\lmhosts.sam

skopjuj do :

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\lmhosts

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# To jest przykładowy plik LMHOSTS używany przez Microsoft TCP/IP
# w systemie Windows.
# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów
# (nazw zgodnych z NetBIOS). Każdy wpis powinien być w osobnej linii.
# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie
# odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być
oddzielone
# co najmniej jedną spacją lub znakiem tabulacji.
# Znak "#" jest używany głównie do oznaczenia komentarza (sprawdź
poniższe
# wyjątki)
itd

mówiłem przeczytaj!!