Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
From: Sławomir Lipowski <mgrlipowski@gmail.com>
Date: Thu, 1 Dec 2016 06:28:51 -0800 (PST)
W dniu sobota, 12 listopada 2016 11:24:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> Mam klasę C PI (stare czasy). Chodzi od zawsze na jednym operatorze
> (aktualnie t-mobile, as przydzielony). Mam drugi światłowód od Orange
> ("biznesowy", inna adresacja) i chciałbym go wykorzystać do "drugiej
> nogi" by Orange zaczał tę drogę rozgłaszać do  mojej podstawowej
> adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma
> z kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange,
> z którym można pociągnąć tą sprawę?
>
> --
> Marek

Napisz proszę do manie mail na adres: slawek@lipowski.org

Wdrażam i obsługuję BGP w szeregu firm. Zapewne w tym wypadku też sobie z tym
poradzimy. Pomogę w kontakcie z dostawcami, jeśli będzie potrzeba uzyskać ASN,
to też sobie z tym poradzimy. Jeśli poza posiadanymi adresacji IPv4, będą
potrzebne dodatkowe, to też będę w stanie coś zaproponować. Zapraszam do
kontaktu.

Pozdrawiam,

--
Sławomir Lipowski