Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
From: "tck" <tck@top.Wytnij.net.pl>
Date: Mon, 14 Nov 2016 08:15:05 +0100

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości almarsoft.2497998809997074580@news.neostrada.pl">news:almarsoft.2497998809997074580@news.neostrada.pl...
Mam klasę C PI (stare czasy). Chodzi od zawsze na jednym operatorze (aktualnie t-mobile, as przydzielony). Mam drugi światłowód od Orange ("biznesowy", inna adresacja) i chciałbym go wykorzystać do "drugiej nogi" by Orange zaczał tę drogę rozgłaszać do mojej podstawowej adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma z kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange, z którym można pociągnąć tą sprawę?

--
Marek

A AS'a masz? Czy ta adresacja rutowana jest przes AS'a dostawcy?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl