Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
From: Rafal Jankowski <jankowsr@oceanic.wsisiz.edu.pl>
Date: Mon, 9 May 2016 22:19:30 +0200
Cześć,

Pamita ktoś może jakąś taką autonomiczną ale dość rozległą sieć w PL niezależną od Internetu, w sumie niezbyt popularną, ale większość osób tutaj może kojarzyć jej nazwę. Łączyła bodajże polskie organizacje różnego rodzaju, chyba głównie rządowe. Nie pamiętam nawet szczegułów ale trochę mnie męczy to, że wyleciała mi nazwa z głowy. Może coś jak SWIFT, tylko że to nie był SWIFT. Działała (może nawet dalej działa) w czasie jak Internet był już całkiem popularny.