Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[POLIP] Netia zmienia adresy IP

To: polip@man.lodz.pl
Subject: [POLIP] Netia zmienia adresy IP
From: John Kołalsky <john@kowal.invalid>
Date: Wed, 18 Jun 2014 18:43:06 +0200
Nie wiem czy to problem polskiego internetu. Zakładam, że tak.

Dzisiaj otrzymałem informację

"Szanowni Państwo
informujemy, iż w związku z rekonfiguracją sieci w dniu 18.06.2014r nastąpi zmiana stałego adresu IP z XXX na YYY. W związku z tym w celu odświeżenia danych prosimy o wyłączenie i ponownę włączenie urządzenia. Jednocześnie przypominamy, iż ze względu na powyższą modyfikację konieczna jest zmiana konfiguracji urządzeń sieciowych po Państwa stronie oraz zaktualizowanie informacji o stałym adresie IP w miejscach w których Pąństwo go zgłaszali. Przepraszamy za utrudnienia.

Grupa Netia
"

Czyli dzisiaj informują mnie, że dzisiaj chcą zmienić adres.

Poprzednio dokonali aktualizacji oprogramowania rutera bez przechowania jego konfiguracji w wyniku czego przez noc odtwarzałem z pamięci ustawienia bo ruter ma zablokowaną opcję pobrania tej konfiguracji.

Swego czasu zablokowali też mi usługę z powodu 10zł przypadkowej niedopłaty.

Przez kilka miesięcy blokowali port 443 po zgłoszeniu problemu.

Co to k... jest ?!